Ben je ontevreden of heb je een klacht over het product of de webshop, dan kan je dit aangeven via e-mail, schriftelijk of het contactformulier.
De brief mag gestuurd worden naar:
FlooringOnline
Sumatrastraat 4
2022 XL Haarlem
Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen wij je de volgende zaken op te nemen in je klacht:
– Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
– Je ordernummer
– Een omschrijving van je klacht
– Eventueel relevante foto’s die de klacht verduidelijken
Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn je klacht te beoordelen.
Binnen twee werkdagen na ontvangst van jouw klacht ontvang je een bevestiging. Wij streven er altijd naar om binnen 14 dagen je klacht op te lossen. Mocht dit niet haalbaar zijn, dan ontvang je hierover bericht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.